Срећа или упорност: 5 лекција које смо научили из детињства славних тенисера

23. август 2017.

Пут до успеха није посут ружама. Славни тенисери данашњице су понекад морали да ставе као улог све што су имали да би остали у професионалном спорту. У узрасту између 8 и 18 година, младим тенисерима је потребно и до 100.000 долара годишње да би могли да наставе да тренирају. Али, као што нам историја показује, то се понекад прилично исплати.

 

Будући да је циљ нас из TokenStars да редефинишемо трагање за талентима и „менаџерисање“, како би што више талентованих спортиста добило своју шансу, инспиришу нас приче тениских супер-старова из доба кад су били тинејџери.

 

Случај бр. 1. Марија Шарапова, освајачица пет гренд слем титула

 

Marija Šarapova, 5 stvari koje smo naučili iz detinjstva slavnih tenisera
Марија Шарапова

 

Када је имала 9 година, Марија Шарапова је отишла из Сочија и непозвана дошла у академију Ника Болитјерија на Флориди.  Примили су је, али је њен отац морао да ради као перач судова у САД да би могао да плаћа рачуне.

Марија је освојила пет гренд слем титула (Вимблдон је освојила са 17 година), сребрну медаљу на Олимпијским играма, 39 турнира. Постала је #1 на WTA листи, зарадила је 36,5 милиона долара од награда на турнирима и 285 милиона долара од спонзорских уговора.

Детаљније Срећа или упорност: 5 лекција које смо научили из детињства славних тенисера

Лекција бр. 1: због истинског талента вреди ризиковати. А неке талентоване клинце је потребно само мало погурати да би дошли до врха.

 

 

Случај бр. 2. Марат Сафин, освајач две гренд слем титуле

 

Marat Safin, 5 stvari koje smo naučili iz detinjstva slavnih tenisera
Марат Сафин

 

Још један руски играч, Марат Сафин, био је одбијен од стране агенције IMG када је имао 14 година и, као и многи други, морао је да пронађе спонзора кроз тежак и понижавајући процес.

 

Израелски бизнисмен Брус Рапапорт је мало знао о тенису, али је пристао да покрије Сафинове трошкове. Овај играч је постао број 1 на ATP листи, двапут је освојио Дејвис куп, 17 турнира, укључујући и две гренд слем титуле, и примљен је у Тениску кућу славних. Зарадио је 14,3 милиона долара од награда на турнирима.

 

Лекција бр. 2 Традиционалне менаџерске агенције могу да не препознају нечији таленат, па је тенису потребан децентрализованији систем потраге за талентима.

 

 

Случај бр. 3. Мансур Бахрами, финалиста Ролан Гароса

 

Mansour Bahrami, 5 stvari koje smo naučili iz detinjstva slavnih tenisera
Мансур Бахрами

 

Као дете, ирански тенисер Мансур Бахрами није могао себи да приушти да купи тениски рекет. Играо је са тигањем све до своје десете године. Тренирао је у празном базену, ноћу, јер није могао да плати тренинге на тениском терену.

Бахрами је имао среће да га примети особа која му је постала тренер, и постао је професионални тенисер и финалиста престижног гренд слем турнира Ролан Гарос.

 

Лекција бр. 3 Играчима који обећавају потребна је финансијска подршка што је могуће пре, како би што пре започели своју каријеру.

 

5 stvari koje smo naučili iz detinjstva slavnih tenisera
Одломак из TokenStars ACE Белог папира

 

Случај бр. 4. Рафаел Надал, тренутни бр. 1 на мушкој ранг-листи, освајач 15 гренд слем титула

 

Rafael Nadal, 5 stvari koje smo naučili iz detinjstva slavnih tenisera
Рафаел Надал

 

Када је Шпанац Рафаел Надал имао 8 година, победио је на регионалном првенству за играче до 12 година, побеђујући дечаке који су били три године старији од њега. До своје 12. године, освојио је и шпанско и европско првенство у свом узрасту.

Његов стриц је био бивши професионални тенисер и тренер.  Био је леворук играч, што је често збуњивало његове противнике, са јединственим топ-спин ударцем код којег се лоптица окретала и до 5.000 обртаја у минуту. Рођен је на теренима са шљаком. Његова дисциплина у тренирању и ниво његове енергије је био видљив на терену.

Резултат – две олимпијске златне медаље, 84 титуле, укључујући и 15 гренд слем титула (од чега 10 на Ролан Гаросу), и 85 милиона долара од награда на турнирима

 

Лекција бр. 4 Надалов успех је било лако предвидети – и он се и догодио. Али потребно је да неко примети таленат и да га развија.

 

 

Случај бр. 5. Кеи Нишикори, тренутно 9. играч на ATP листи

 

Kei Nišikori, 5 stvari koje smo naučili iz detinjstva slavnih tenisera
Кеи Нишикори

 

Јапанска тениска звезда Кеи Нишикори има спонзорске уговоре са компанијама Uniqlo (50 милиона долара), Wilson и Adidas, и уговоре о рекламирању са компанијама CupNoodle, Tag Heuer, Weider Supplements, Jaccs, Nissin, EA Games, Air Weave, WOWOW и другим.

Форбс је навео да је Нишикори зарадио 30,11 милиона долара у 2016. години (са додатних 3,6 милиона долара од награда на турнирима ове године, што представља однос од отприлике 1Х до 10Х за новац од награда на турнирима у поређењу са много већим спонзорским уговорима).

 

Лекција бр. 5 Када постану славни, тенисери могу да добију мултимилионске уговоре за рекламирање који могу да буду знатно виши од новца од награда на турнирима.

 

Свих пет лекција чине основу ACE модела. Власници ACE токена могу да преузму 3 улоге у заједници како би нам помогли да децентрализујемо скаутинг, подршку и промоцију талената, користећи блокчејн технологију.

 

 

Старомодни процес скаутинга треба да буде замењен децентрализованим приступом. Верујемо да би Глобална скаутинг мрежа која се састоји од 600 хонорарних аналитичара, глобално распрострањених и добро финансијски мотивисаних, била ефикаснија од 60 стално запослених, чији је фокус на спријатељавању са председницима локалних тениских савеза.

Промотери би управљали фан-страницама играча на друштвеним мрежама, редовно их ажурирајући висококвалитетним садржајима о том играчу, како би се проширила база његових навијача. Промотери би могли да гласањем буду избачени ако заједница није задовољна њиховим резултатима. Промотери могу да делују и као представници за односе са јавношћу (користећи комплете за медије које направи АСЕ) и могу да промовишу играча у локалним медијима. Промотери могу и да привлаче фирме заинтересоване за рекламирање (користећи материјал који направи АСЕ).

Аналитичари ће остваривати интеракције са платформом, изразити своје мишљење о одређеним оперативним стварима и о пословању агенције путем механизма децентрализованог гласања заједнице, и добиће приступ свим ексклузивним понудама за власнике АСЕ токена.

 

Да бисте сазнали више о TokenStars, посетите нашу веб страницу и пратите наше канале на друштвеним мрежама Facebook, Twitter, Telegram, LinkedIn.

 

 

Извор:

Medium.com

 

 

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *